Hľadáte zaujímavé a atraktívne miesto na konferenciu, prednášku, školenie či obchodné stretnutie? Disponujeme reprezentatívnymi administratívnymi priestormi v historickej časti Trnavy, ktoré poskytujeme aj verejnosti.
Hodinová alebo flexibilná kancelária
je vhodná pre každého, kto sa nechce viazať dlhodobým prenájmom, ale hľadá priestor na krátkodobe projekty, obchodné stretnutia a iné.
Priestory su situované v historickom centre Trnavy s možnosťou parkovania priamo pred budovou alebo v blízkom okolí. Prenájom Vám ponúka úsporu finančných prostriedkov a časovú úsporu. Lokalita sa vyznačuje okamžitou dostupnosťou všetkých služieb, a to bánk, poisťovní, pošty, mobilných operátorov, divadla, kaviarní, kina a rôznych obchodných prevádzok.
Súčasťou ponúkaných služieb je aj servis spojený s prenájmom vo forme stálej recepcie, s možnosťou zabezpečenia občerstvenia, cateringu.
Priestory sú dostupné v čase od 7:00 do 20:00 a v prípade dohody aj 24 hodin denne / 7 dní v týždni. Dĺžka prenájmu je možná od 1 hod.
K dispozícii je veľká konferenčná miestnosť pre približne 30 ľudí, ako aj niekoľko menších miestností. Okrem prenájmu miestností ponúkame aj možnosť využitia cateringových služieb a technického vybavenia (tabule, projektor, atď.). V prípade záujmu nás kontaktujte, priestory Vám radi predstavíme.
Cenník prenájmu hodinovej / flexibilnej kancelárie
pondelok - piatok
- 1 hod. - 2 hod. = 10 € / hod.
- 3 hod. - 4 hod. = 8 € / hod.
- celý deň (8,5 hodiny) = 58€
Cenník prenájmu konferenčnej miestnosti
pondelok - piatok
- 1 hod. - 4 hod. = 15 €
- 5 hod. - 7 hod. = 13,50 €
- celý deň (8,5 hodiny) = 89€
Ceny prenájmu cez víkend dohodou.
Prenájom je možné zrušiť najneskôr do 16.00 hod. pracovného dňa, ktorý predchádza dňu, v ktorom sa má služba vykonať písomne na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. alebo telefonicky 0905 815 336 bez strono poplatku. V prípade zrušenia prenájmu v deň prenájmu je účtovaný storno poplatok 50% z objednanej ceny prenájmu.
Ceny sú uvedené bez DPH, cenník platný od 12. novembra 2019
Cena zahŕňa
- Prispôsobenie miestnosti špecifickým požiadavkám
- Projekčnú techniku (projektor) alebo televízor
- Tabuľu a písacie potreby (čierna a červená fixka, tabuľa).
- flipchart papier = 7 € bez DPH (20 listov)
- Ozvučenie
- CD / USB / MP3 / bluetooth prehrávač
Doplnkové služby (občerstvenie) - rôzne varianty
- Nápoje
- káva / čaj v termoskách (smotana do kávy, cukor) - 5l / termoska - 6,60 €
- Presso, zalievaná a instantná káva, čaj (čierny, zelený, ovocný) - 1€
- minerálka 0,5l = 0,85 €
- minerálka 1,5l = 1,20 €
- sladené nápoje (Coca-cola, Fanta, Sprite a pod.) 1,5l = 1,60€
- Sladké pečivo
- croissant nugát - 80g - 0,83 €
- štrúdľa (tvaroh, mak, jablko, višňa) - 100g - 1,20 €
- Slané pečivo
- škvarkový pagáč - 60 g - 0,50€
- škvarkové pagáče - balík - 300g - 2,50€
- chlebíček - 1,20 €
Ceny su uvedené vrátane DPH, cenník platný od 12. novembra 2019
Možnosti prenájmu
- 1 konferenčná miestnosť pre 20 až 30 ľudí
- 4 stredne veľké miestnosti (10 - 12 ľudí)
- 7 malých miestností (2 - 5 ľudí)
Klimatizácia miestnosti
- Menšie a stredne veľké miesnosti sú vybavené nástennou klimatizačnou jednotkou (hlučnosť: cca 21 decibelov)
- Konferenčná miestnosť je vybavená prenosnou klimatizáciou (hlučnosť cca 64 decibelov)